Brändikonsepti + logo + verkkosivut
Asiakas
Vihdin Kunta
Vuosi
2022
Kuinka autoimme asiakasta
Brändin positiointi / Slogan ja teksti / Logo / Visuaalinen identiteetti / Oheistuotteet / Verkkosivusto
Vihdin kunta kaipasi uutta suuntaa matkailun edistämispyrkimyksissään: jotain uutta, jolla Vihti voisi erottua pääkaupunkiseudun kovasti kilpailluilla markkinoilla.
Tehtävämme oli koota kaikesta selkeä, yhtenäinen ja ainutlaatuinen paketti sekä matkailijoille että palveluntarjoajille. Vaikka perinteiset ”pakettimatkat” eivät tulleetkaan kysymykseen.
Seikkailu on pohjimmiltaan jotain, joka sekä haastaa että innostaa. Vihti ei ole tavallinen ”hop-on-hop-off” massaturismikokemus. Sen dramaattisen luonnon, kiehtovan historian ja ainutlaatuiset palvelut voi löytää ja niistä voi nauttia vain se, joka on tarpeeksi rohkea etsiäkseen niitä.
Vihdissä on kyse sisäisen tutkimusmatkailijan löytämisestä, uskaltautumisesta uusiin kokemuksiin ja ilon löytämisestä kaikenlaisista seikkailuista – olivatpa ne kuinka suuria tai pieniä tahansa.
Mitä elämä onkaan ilman seikkailua?





Kesä
RGB: 3, 98, 75
CMYK: 89, 35, 73, 30
HEX: #03624b
Syksy
RGB: 235, 100, 69
CMYK: 1, 72, 73, 0
HEX: #eb6445
Talvi
RGB: 31, 61, 124
CMYK: 100, 83, 21, 4
HEX: #1f3d7c
Kevät
RGB: 251, 209, 51
CMYK: 3, 17, 85, 0
HEX: #fbd133