Brändikonsepti + logo + verkkosivut

Asiakas

Vihdin Kunta

Vuosi

2022

Kuinka autoimme asiakasta

Brändin positiointi / Slogan ja teksti / Logo / Visuaalinen identiteetti / Oheistuotteet / Verkkosivusto

Vihdin kunta kaipasi uutta suuntaa matkailun edistämispyrkimyksissään: jotain uutta, jolla Vihti voisi erottua pääkaupunkiseudun kovasti kilpailluilla markkinoilla.

Tehtävämme oli koota kaikesta selkeä, yhtenäinen ja ainutlaatuinen paketti sekä matkailijoille että palveluntarjoajille. Vaikka perinteiset ”pakettimatkat” eivät tulleetkaan kysymykseen.

Seikkailu on pohjimmiltaan jotain, joka sekä haastaa että innostaa. Vihti ei ole tavallinen ”hop-on-hop-off” massaturismikokemus. Sen dramaattisen luonnon, kiehtovan historian ja ainutlaatuiset palvelut voi löytää ja niistä voi nauttia vain se, joka on tarpeeksi rohkea etsiäkseen niitä.

Vihdissä on kyse sisäisen tutkimusmatkailijan löytämisestä, uskaltautumisesta uusiin kokemuksiin ja ilon löytämisestä kaikenlaisista seikkailuista – olivatpa ne kuinka suuria tai pieniä tahansa.

Mitä elämä onkaan ilman seikkailua?

visitvihti.fi

Kesä

RGB: 3, 98, 75
CMYK: 89, 35, 73, 30
HEX: #03624b

Syksy

RGB: 235, 100, 69
CMYK: 1, 72, 73, 0
HEX: #eb6445

Talvi

RGB: 31, 61, 124
CMYK: 100, 83, 21, 4
HEX: #1f3d7c

Kevät

RGB: 251, 209, 51
CMYK: 3, 17, 85, 0
HEX: #fbd133